Nieuwe filmpjes!!! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu Nieuwe filmpjes!!! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu

Nieuwe filmpjes!!!

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

27 September 2006 | Japan, Beppu

JA je leest het goed! Ik heb 2 nieuwe filmpjes gemaakt!!!
De eerste (die ik op het moeten delen in 2 stukjes) is van redelijk slechte kwaliteit en de wind maakt een heleboel lawaai, maar de tweede is al een stuk beter.
Het is een korte tour over de campus met mijn nutteloze commentaar daarop, maar enjoy.

Dit zijn de links:
http://www.youtube.com/watch?v=p95mfeQLxtQ
http://www.youtube.com/watch?v=NAU6-fvgerc
http://www.youtube.com/watch?v=GJ-BpaRTpLE

Je kan ook gewoon op www.youtube.com zoeken op: Marit rondleiding campus
Let wel op de volgorde waarin je kijkt! O ja, youtube heeft nog wel eens problemen met laden, maar als je het filmpje nog een keer aanklikt dan doet hij het ineens wel weer. (tenminste, dat is bij mij altijd het geval)
Vanavond eet ik Spaanse omelet (met dank aan Floor voor het recept) lekker hoor!
Mijn schare fans begint trouwens te groeien! Yeeh! Ik vind het echt heel leuk om alle reacties enzo te lezen, dus aarzel niet om een reactie achter te laten, of we elkaar nou persoonlijk kennen of niet!
En vragen kan je natuurlijk ook altijd stellen.
Als ik een antwoord weet, dan geef ik dat. (Tenzij het over mijn pincode gaat, want je mag alles van me weten behalve mijn pincode! Nou ja, eigenlijk zijn er nog wel meer dingen die ik niet in de openbaarheid wil brengen, maar daar gaat het niet om. Sorry, ik bazel een beetje, maar eigenlijk verveel ik me gewoon. Het duurt namelijk eeuwen voor het filmpje is opgeslagen: 13 minuten wachten!!!)
Ok, genoeg nutteloos gezwam.

By the way: dit is de link naar de homepage van APU-university:
http://www.apu.ac.jp/home/index.php?sel_lang=english
Het is gewoon in het Engels hoor! (anders zou ik er ook niks van begrijpen ;)

  • 27 September 2006 - 08:01

    Arjanne:

    Je vermaakt je wel he met je filmpjes :p Hehe, een lege brievenbus, zielig hoor :p

  • 27 September 2006 - 08:57

    Arjanne:

    Je vermaakt je wel he met je filmpjes :p Hehe, een lege brievenbus, zielig hoor :p

  • 27 September 2006 - 08:57

    Arjanne:

    Euhm blijkbaar het ik het twee keer verstuurd, very strange, of mijn computer ziet dubbel :p

  • 27 September 2006 - 14:25

    Raymond:

    Hee ziet er goed uit daar in het Zuiden, erg lekker weer zo te zien aan de filmpjes.

    Vanaf volgende week ben ik in het Noorden van Osaka aan de university of foreign studies, voor een jaar, dus als je in de buurt bent, laat me weten.
    Zie je in Japan! Groeten,

    Raymond
    vierdejaars uit Leiden

  • 27 September 2006 - 16:32

    Moeders:

    Hoi Marit ik vind wel dat je zeurt over die post hoor. Vorige week heb je pas je adres door gemaild dan moet men naar de winkel om een geweldige kaart voor je uit te zoeken, dan naar het postkantoor voor een postzegel dat kost tijd hoor.Maar vandaag hebben wij jou brief ontvangen met foto, dus zal ik jou ook matsen. Als het goed is zal eerdaags heus wel post in dat mooie vakje van je verschijnen. Het filmpje was wel leuk om te zien alleen waren de trappen wel lang en de brug ook, ik moet trouwens zeggen dat ik liever het filmpje zie dan dat ik zelf de trappen en brug moet sjouwen. De spinnen vielen toch best mee, heb je niet zo,n leuk spinnetje op je kamer zitten dan heb je je eigen huisdier.Zo ik stop er weer mee kus moeders.

  • 27 September 2006 - 17:49

    Heer Des Huizes Blom:

    Hallo Marit,
    In principe leuk die filmpjes, maar deze vond ik helaas ook wel een beetje langdradig. Krisje holt tenminste nog door de gang. Jouw cameravoering is echter beter (rustiger) dan die van Krisje en dus qua beeld beter te volgen. Heb je wat aan de geluidsinstelligen van je camera gedaan sinds je eerste filmpje? Van dat filmpje was het geluid veel beter. Jammer, maar hier ligt natuurlijk wel weer een leuke uitdaging voor je. Ik zou zeggen: Blijf vooral doorgaan. Wij vinden jullie verslagen hartstikke leuk en de oma's vinden dat ook.
    Veel plezier nog tijdens jullie laatste vrije dagen en tot de volgende keer.

    Dikke smakkerd van je vader.

  • 27 September 2006 - 17:51

    Seem Es Biefoor:

    P.S. Ik ben trots op je !!

  • 28 September 2006 - 00:55

    Marit:

    Uhhm... laat die spinnen als huisdier maar zitten. :D Er zweven boven de campus trouwens ook havikken en/of andere roofvogels rond. Verder zal ik proberen wat geduld te hebben qua post ok? ;)
    Raymond: veel plezier in Osaka, het is een mooie stad, maar 1 tip: als je gaat sightsee-en doe dat dan vooral NIET op een zaterdag, zondag of andere algemeen vrije dag! haha :D:D

  • 28 September 2006 - 09:08

    Raymond:

    Thanks, ik zal oppassen met al die drukte.

    Voor het ruisende geluid bij de filmpjes, dat kan liggen aan de wind buiten, of als je je vinger tegen het microfoontje aan houdt.

  • 28 September 2006 - 11:01

    Sugeey:

    Hey Marit ziet eruit dat je het super naar je zin hebt in Japany :D haha. Hoop dat het je een gezellig bezoek hebt nu ;) Vast wel! Zal nog eens komen kijken! XXXus je danspartner :P

  • 28 September 2006 - 12:13

    Hans Meeuwsen:

    Dag Marit,
    Krisje schrijft zoveel dat het er nog niet van gekomen is om jouw blog te lezen.
    Nu ze wat rustiger wordt op het berichtenfront eens even bij jou gekeken.
    Jij schrijft ook al een boel. Je filmpjes zijn wat helderder dan die van Kris. Ik hoop dat je een mooie tijd in japan mag beleven, het begin is in ieder geval heel goed.
    Groeten
    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Hallo en welkom op mijn site. Dit studiejaar zit ik in Japan en via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van de dingen die ik beleef. (^_^) Vooropgesteld natuurlijk dat ik niet vergeet de site up-to-date te houden. (@_@)

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 56144

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 06 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: