Vrije dag? - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu Vrije dag? - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu

Vrije dag?

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

11 Oktober 2006 | Japan, Beppu

Goedenavond!

Ik heb heerlijk uitgeslapen vandaag! Want het is woensdag!!! Mijn enige vrije dag midden in de week!!! En mijn hele vrije dag bestaat uit sporten sporten sporten!
Maar het was wel heel leuk.
Ik sprak via MSN met Ikki uit Taiwan en vertelde dat ik zou gaan softballen en hij was meteen helemaal enthousiast wnat in Taiwan had hij al 3 jaar op softbal gezeten.
Ik had dus gezelschap! Maar iedereen was heel erg aardig en omdat er vandaag vrij veel leden les hadden was de club erg leeg. Maar we hebben rustig wat heen en weer gegooid en ik heb mogen slaan: ik heb nog nooit zoveel ballen geraakt! Ik was zo verbaasd. Ik dacht: dit wordt hetzelfde als schoolsoftbal, er wordt drie keer gegooid en ik ben uit zonder de bal geraakt te hebben, maar het viel mee. Nou had ik waarschijnlijk het eerste honk niet eens gehaald hoor daar niet van, maar ik heb ze geraakt!!!
De training was maar anderhalf uur, dus ik was vroeg thuis en kon dus rustig nog wat MSN'en, economie doorlezen, me vervelen en wachten op etenstijd. Krisje en ik hebben vroeg gegeten aangezien het om zes uur weer badmintontijd is voor mij. Vandaag was het heel erg druk, maar ik heb toch nog wat kunnen oefenen en herinneringen aan badmintontraining van 2 jaar geleden kwam weer bovendrijven. Zo is mijn smash al weer wat verbeterd en ik weet weer hoe ik een shuttle kort over het net moet krijgen. Ik heb nog wel problemen met mijn lichaamshouding, maar aangezien dit alles jullie waarschijnlijk vrij weinig zegt zal ik er maar over ophouden. Er zitten trouwens zulke goede spelers op deze badminton-club! Mooi om te zien hoor als die gasten smashen enzo.
Na het badmintonnen maar gelijk met Krisje naar het bad gegaan, even lekker ontspannen. Was ik wel aan toe. Zaterdag wordt het een beetje problematisch want dan heb ik de eerste en tweede periode softbal en de derde make-upclass. Dat is als er een les uitvalt, dan moet die op zaterdag ingehaald worden. Ik kan dus tussendoor niet echt douchen, maar dat komt daarna wel en natuurlijk 's avonds weer badminton.
Mijn enige echt vrije dag in de week is dus de zondag. En tussendoor moet ik maar boodschappen zien te doen. Nou ja, dat is voor later zorg.
A.s. zondag is de welkompicnic en a.s. zaterdag het welkomstfeest voor APHouse residents.
Ben trouwens gebeten door een klein rotvliegje tijdens het softballen. Het stikt daar echt van de vervelende beestjes.
Moet voor een badmintonracket trouwens naar Oita, maar Christina, een meisje van de club heeft aangeboden met mij mee te gaan.
Maar het is weer laat en mijn handen trillen heel erg van de inspanningen van vandaag, dus ik geef het tikken verder op.
Groeten!

  • 12 Oktober 2006 - 10:32

    Pieter:

    Hallo Marit, wat leuk om te lezen wat je allemaal doet in Japan. Leuk, dat je zoveel tijd vrij maakt om het thuisfront te vertellen wat je doet. Maakt de 'afstand' weer wat kleiner. Grappig die foto's en filmpjes. Heel veel plezier zaterdag bij het feest en zondag bij de picknick.
    Groetjes Pieter en ik blijf je site wekelijks volgen!

  • 12 Oktober 2006 - 23:09

    Marit:

    Bedankt! Ook voor de support :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Hallo en welkom op mijn site. Dit studiejaar zit ik in Japan en via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van de dingen die ik beleef. (^_^) Vooropgesteld natuurlijk dat ik niet vergeet de site up-to-date te houden. (@_@)

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 56189

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 06 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: