Nieuw adres - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu Nieuw adres - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu

Nieuw adres

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

20 September 2006 | Japan, Beppu

OK. Ik weet nu mijn nieuwe adres, dus iedereen die NIET mijn email met mijn adres heeft ontvangen kan het aanvragen door een aanvraagformulier, compleet met motivatie, in drievoud naar mijn email te sturen. Maakt niet uit naar welk emailadres. :p
Als je paypall hebt kan je kennelijk via skype ook bellen voor 2 cent per minuut naar mijn telefoon. Natuurlijk is het gratis als ik eenmaal internet heb op mijn eigen laptopje (over zo'n drie a vier dagen is mij beloofd).
Overigens, vergeet niet nog eens bij wat oudere verhaaltjes van mij te kijken, want er willen nog wel eens reacties bijkomen nadat ik al heb geupdate.
Greetings from Japan!

  • 20 September 2006 - 06:55

    Doe's Een Gok:

    Greetings from Japan?
    Groeten van JOU wil ik hebben. En dan nog in het Engels ook ! Maar goed, ik zal het je verder niet euvel duiden.
    Wanneer begint het echte studentenleven daar ook al weer? Daar verwacht ik wel serieuze verslaggeving van of laat ik het zo schrijven: daar zie ik naar uit.
    Groetjes van joor ded.

  • 04 December 2006 - 09:47

    Albert Korf:

    Hoi Marit.

    Zo te lezen heb je het erg naar je zin. Je bent er maar druk mee!! :)

    Op de een of andere wazige manier ben ik je adres alweer kwijt zonder iets gestuurd te kunnen hebben, en dat terwijl er wel een envelopje voor je klaar ligt. Op welk adres bereikt dit envelopje de juiste persoon?

    Mail naar:
    info@studiomono.nl

    Veel sterkte en plezier nog. En we zijn benieuwd naar je sterke verhalen:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Hallo en welkom op mijn site. Dit studiejaar zit ik in Japan en via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van de dingen die ik beleef. (^_^) Vooropgesteld natuurlijk dat ik niet vergeet de site up-to-date te houden. (@_@)

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 56190

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 06 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: