Uitslag en heen en weer geren - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu Uitslag en heen en weer geren - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu

Uitslag en heen en weer geren

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

18 Oktober 2006 | Japan, Beppu

Jeuk! Jeuk! Jeuk! Ik ben gister langs iets heen gelopen en het werd wel een beetje rood, maar vandaag heb ik dus overal uitslag op mijn benen. En het jeukt jeukt jeukt!!! Bovendien doet mijn oor weer raar en ik ben vergeten neusdruppels te kopen in Nederland. Darn.
Anyways, ik had vandaag een hele drukke dag. Om 12 uur softbaltraining. Het was vandaag behoorlijk intensief aangezien we maar met z'n vieren waren en het was erg heet. Ik heb nu een hele mooie afscheiding op mijn voeten!! :D:D Ik had mijn groene schoenen aan en een driekwartbroek, dus het ziet er heel cool uit. Vind ik.
Hoe dan ook, ik was vandaag voor het eerst een beetje moe na softbaltraining. Daarna moest ik teurg naar huis racen voor een douche, wat eten en door naar koor waar ze al begonnen waren. Ik moet voor vrijdag een Koreaans, Fillipijns en Indonesisch lied kennen. Dat Indonesische lied is een beetje een probleem, maar de andere twee willen wel aardig. Dit eindigde gelukkig vrij vroeg, maar ik was er al helemaal op voorbereid dat dit lang zou gaan duren en dat ik gelijk door zou moeten naar badminton, dus ik had mijn diner al kant en klaar in een lunchboxje gestouwd.
Dat kon ik nu dus rustig op mijn kamertje opeten. Om 6 uur begon het badminton, maar alle goede spelers moesten trainen voor een aankomend toernooi, dus er was voor de rest vrij weinig te doen. Ik had nog heel wat huiswerk, moest een interview doen, had last van mijn benen en zoals ik al zei mijn oor deed raar. Ik ben om 8.15 uur dus maar naar huis gegaan.
Vandaag kwam mijn tweede pakketje van Leiden aan. Ook deze was helemaal kapot en herverpakt. Ik hoop dat de cd-roms het overleefd hebben... Maar dat is verder niet mijn probleem ;)
Vanavond dus mijn tweede interview afgenomen, maar beide geinterviewden hadden relatief weinig te vertellen, dus ik moest heel creatief zijn met woorden. Uiteindelijk heb ik van beide verhalen toch nog een pagina weten te maken en dat zonder dubbele spaties te gebruiken (wat mag, je bent verplicht 1,5 of 2 te gebruiken... moet je in Leiden eens proberen, dan krijg je strafpunten omdat je te weinig woorden hebt ofzo.). Nu hoef ik dus nog maar 1 interview te doen!!! Mooi, kom maar met die extra punten! :D
Nou moet ik eigenlijk nog verder leren aan mijn toets voor vrijdag, maar ik heb er vanochtend al aan gewerkt en kan er nu echt even geen energie voor opbrengen. Van het weekend moet ik ook mijn economie-toets leren. Moet niet vergeten een rekenmachientje te kopen, anders heb ik maandag een groot probleem.
Zondag naar Oita om een racket te kopen en als ik tijd heb naar het zwemfeest. Tijd? Geen tijd!
Natuurlijk maak ik gewoon tijd om al jullie brieven, kaarten, mailtjes en reacties te lezen. :D
Ik kreeg vandaag ook een heel epistel van Floor. Heb ook nog geprobeerd om oma en de familie te bereiken, maar dat stomme voipbuster deed weer erg raar, dus ik heb het vrij gauw weer opgegeven.
Ik wens jullie een fijne dag verder en tot de volgende update!
(Het zal wel aan mij liggen, maar na deze sportdag heb ik helemaal het gevoel dat het zaterdag is vandaag)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Hallo en welkom op mijn site. Dit studiejaar zit ik in Japan en via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van de dingen die ik beleef. (^_^) Vooropgesteld natuurlijk dat ik niet vergeet de site up-to-date te houden. (@_@)

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 56140

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 06 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: