Mou sukoshi dake - Nog heel eventjes - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Marit - WaarBenJij.nu Mou sukoshi dake - Nog heel eventjes - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Marit - WaarBenJij.nu

Mou sukoshi dake - Nog heel eventjes

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

12 September 2006 | Nederland, Harderwijk

Hallo iedereen!

Nog heel even en dan zit ik in Japan. Morgen het vliegtuig van 15.25 richting Osaka en dan maandag het vliegtuig naar Fukuoka.
Iedereen vraagt mij: "Ben je al zenuwachtig?" Eerlijk gezegd: nee. Het lijkt allemaal nog zo onrealistisch en ver weg. Ik heb echt zoiets van: we doen het rustig dag voor dag, dan zien we vanzelf wel wat er komt. ;)
Ik ben wel druk bezig met afscheid nemen van familie, vrienden, mijn spulletjes thuis enz. Als je erover nadenkt dan moet je eigenlijk wel van heel veel afscheid nemen. Je kan ook maar zoveel in je koffer stoppen natuurlijk. :D
Nou mensen... het volgende bericht komt uit het Verre Oosten!
Ik verheug me erop. Jullie ook?

PS: hier links naar weblogs van andere Japan-gangers:
Krisje: krisjeinjapan.waarbenjij.nu
Jennifer: jennemeiske.blogspot.com
Claudia: clauwtje.blogspot.com
Gerrie: gerrie-hendriks.blogspot.com

• 12 September 2006 - 21:23

Arjanne:

Mag ik mee in je koffer toevallig? (A)

Ik kom je morgen uitzwaaien hoor!

• 13 September 2006 - 07:15

Marit:

Ik ben bang dat je niet in mijn koffertje past Arjanne, maar in mijn emotionele bagage ga je mee hoor! (prachtig vak dat maatschappijleer, ik wist wel dat "het rugzakje" me ooit eens van pas zou komen :p )

• 13 September 2006 - 19:15

Arjanne:

Ja rugzakjes zijn mooie dingen he. Zolang je het maar in het goede referentiekader plaatst. :p

• 13 September 2006 - 19:57

Janita:

Heel veel plezier nu dan echt in Japan. Het uitzwaaien is in ieder geval goed gegaan ;) Dat is zeker het teken dat het in Japan ook helemaal goed gaat komen!!!