Verandering & voorbereiding - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Marit - WaarBenJij.nu Verandering & voorbereiding - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Marit - WaarBenJij.nu

Verandering & voorbereiding

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

01 September 2006 | Nederland, Harderwijk

Hallo allemaal en welkom op mijn nieuwe weblog! Na wat gezeur met mijn oude weblog ben ik toch maar overgestapt, maar voor wie mijn eerste berichten nog even wil lezen, kijk op: maritinjapan.punt.nl

De datum van vertrek begint steeds dichterbij te komen! Ik heb mijn kamer al aan mijn onderhuurster overgedragen; een meisje uit Amerika die hier haar master komt doen. Mijn visa heb ik ook al opgehaald evenals mijn elektronisch ticket. Dat laatste was echt heel maf: je krijgt een uitdraaitje mee en daar loop je dan met een lullig vodje dat €1200,- waard is... >_<
Ik ben vandaag ook hard bezig geweest met taarten maken, want morgen viert mijn moeder haar verjaardag en houden we tegelijkertijd mijn afscheidsfeestje!
Volgende week nog een laatste keer werken op de camping. Dat was echt een van de betere vakantiebaantjes! Gezellige collega's, goede werkomstandigheden en intelligent werk; nou ja, er waren ook heel wat minder intelligente klusjes die gedaan moesten worden, maar ik kan nou wel zeggen dat ik heel goed ben in foldertjes vouwen o_O. Bovendien kreeg ik bij het afscheid een heeeeele mooie bos bloemen.
Mijn koffers zijn ook al ingepakt alhoewel ik nog wel het een en ander moet herorganiseren voor vertrek.
Ik heb er zin in mensen!

  • 04 September 2006 - 04:02

    Arjanne:

    Heeey,

    Was gezellig zaterdag! Nog 9 dagen en dan ga je al weg, gaat snel nu. We spreken nog wel even af voor komende week.

    See ya!

  • 04 September 2006 - 09:33

    Janita:

    Hey, ja deze weblog is stukken duidelijker! Goede keuze!

  • 10 September 2006 - 12:53

    Arjanne:

    Hey, wanneer komt je volgende bericht nou eens? Bijvoorbeeld over alle zenuwen die je hebt omdat je over drie dagen al weggaat :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Hallo en welkom op mijn site. Dit studiejaar zit ik in Japan en via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van de dingen die ik beleef. (^_^) Vooropgesteld natuurlijk dat ik niet vergeet de site up-to-date te houden. (@_@)

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 56149

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 06 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: