van shoppinggirl naar model? - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu van shoppinggirl naar model? - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu

van shoppinggirl naar model?

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

23 Juli 2007 | Japan, Beppu

Hallo effuriewan!

Krisje en ik zijn afgelopen weekend naar Fukuoka geweest. Het was daar heel erg warm, dus ik ben nu een waaier rijker. :)
Niet dat dat veel hielp. Waar ik vrijdag 2x doorweekt werd door de spontane stortregen, werd ik zaterdag doorweekt van het zweet.
Maar het was in ieder geval niet vochtig benauwd.
Zaterdag wat rondgehuppeld door Fukuoka wat een heleboel depato's en winkelgallerijen rijk is! Zoveel leuke jurkjes gezien en niets kunnen kopen of zelfs passen! De frustratie... ;)
Krisje en ik zijn nog aangesproken door een fashion student die ons in zijn modeshow ofzo wilde gebruiken. Had ik graag gedaan, maar ik heb er echt de tijd niet voor. Er komt weer een concert aan, het is tentamenweek, enz. Maar Krisje doet het wel dus dat is wel cool.
We hadden ook nog met een vriendin van Krisje afgesproken, dus daar gezellig mee gegeten, een tapdans-optreden gezien. Was wel apart maar ik vond het erg goed. Door middel van tappen en trommels lieten ze echt het geluid horen van verschillende landen.
Het is trouwens wel een echt doolhof hoor! Er zijn shoppingcenters onder en boven de grond en alles is met elkaar verbonden. Net een spinnenweb. :D
Pfiew het is weer heel erg warm vandaag. Vandaag onze eerste test voor Japans gehad. Bijna anderhalf uur luisteren naar vaag Japans gekwetter en in het tweede deel dan ook nog tegelijk moeten lezen. O_O Maar ik heb wel het idee dat het beter ging dan vorig semester. En dat is ook al heel veel waard toch? :D
O ja, maar Fukuoka dus. We hebben eigenlijk alleen maar geshopt en gekeken. Ik heb een aantal sieraden en een tas gekocht en Krisje heeft heel veel gekocht. Ik begin niet eens aan een lijst daarvan! :p:p
Gisteravond moe maar voldaan teruggekomen. Ik kan niet wachten tot ik in Nederland weer lekker echt kan shoppen en dan ook serieus naar kleding kan gaan kijken!!! :D
Ik ben niet zo'n grote shopping-freak, maar een heel jaar niet eens lekker kleren kunnen gaan kijken... dat is toch wel heel hard hoor! ;)
O ja, ik heb een zomerverkoudheid... heb ik weer.
Maar verder gaat alles dus wel lekker.
De update is niet zo lang, maar ge het et er maar mee te doen. :D
Tot over 2 weekjes en een paar uurtjes!

  • 29 Juli 2007 - 17:28

    Marian:

    Hoi model, heb je al een agent(spreek uit: eedzjent)om je belangen te behartigen?
    Het begint nu op te schieten. Volgende week al pletten we je al in onze armen!
    Verheug me er op, jij zeker ook?

  • 03 Augustus 2007 - 15:40

    Marit:

    nope en yep en nog eens yep. Maar daarvoor word ik hier nog geplet en natgehuild. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Hallo en welkom op mijn site. Dit studiejaar zit ik in Japan en via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van de dingen die ik beleef. (^_^) Vooropgesteld natuurlijk dat ik niet vergeet de site up-to-date te houden. (@_@)

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 56125

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 06 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: