Update... - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu Update... - Reisverslag uit Beppu, Japan van Marit - WaarBenJij.nu

Update...

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

25 Juni 2007 | Japan, Beppu

Hallo allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden en eerlijk gezegd heb ik ook geen tijd om er een lang bericht van te maken, sorry. :(
Ik ben aan het proberen mijn fotoos van de afgelopen tijd online te zetten, maar internet heeft kuren, waardoor het dus niet helemaal gaat zoals het hoort te gaan.
Dus laat ik maar gewoon wat schrijven:
Ten eerste: mijn verjaardag was GEWELDIG :D:D:D
Ik heb vanuit Nederland veel kaarten, mailtjes enz. ontvangen, dus bedankt daarvoor!
...
Okee het fotoos uploaden geef ik op, ik zoek later nog wel naar een andere website waar ik ze kwijt kan.
Gister voor het laatst met Morinaga-san op stap geweest, naar Yufuin deze keer.
Het regenseizoen is hier overigens begonnen, dus we hebben veel regen en verder vies, benauwd, drukkend weer. :(
Maar ik moet er weer vandoor. Als ik de fotoos online heb weten te zetten, dan zet ik de link wel in een reactie op dit stukje.
Tot over 5 weekjes! :D

  • 25 Juni 2007 - 12:16

    CMB:

    Na een 'ten eerste' verwacht ik een 'ten tweede' of een 'en verder', maar niets daarvan. Jammer hoor!
    Maak je niets meer mee of juist te veel en is dat met geen (virtuele) pen te beschrijven? ;-)
    Nu ja, ik zal het je maar vergeven; tenslotte hebben we regelmatig telefonistisch contact en blijven we toch wel op de hoogte van je druk druk druk en veel te druk bezig zijn.
    't Wordt tijd dat je thuis komt om je te ontspannen, terwijl Janieke je rijdt. Glups!
    (dat was een grapje, hoor Janieke!)

    Groetjes van de vijverkoning.

  • 25 Juni 2007 - 12:29

    CMB Weer:

    Leuke footoos trouwens. Los haar staat je toch leuker, maar ja, wat weet ik daar nou van.

  • 25 Juni 2007 - 13:53

    Marit:

    had geen tijd meer voor een ten tweede
    nu ook niet trouwens, morgen 2 testen waarvan 1 serieuze...

  • 28 Juni 2007 - 17:03

    Jan En Janke:

    ik schaam mij een beetje want ik ben je verjaardag helemaal vergeten. maar alsnog van harte proficiat .
    fijn om weer wat van je te horen.
    succes met alles groetjes

  • 03 Juli 2007 - 15:25

    Roboguy_3000:

    Heeey,


    ik wou gewoon vragen of je nog op een andere server of een ander spelletje speelt waar ik je kan bereiken...
    Ik mis je trouwens in onze alliance...
    We staan nu rang 53 voor moest je het weten...
    Blubbie heeft zijn 3de dorp, een graandorp, 15 velden...
    Nu ja, tot kijk,

    Robbert (roboguy_3000 van server 6)

  • 03 Juli 2007 - 15:26

    Roboguy_3000:

    O, ja ik ben nog iets vergeten:
    Ik heb nu windows live messenger...
    Dus als jij je adres kan doorgeven, kan ik je adden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Hallo en welkom op mijn site. Dit studiejaar zit ik in Japan en via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van de dingen die ik beleef. (^_^) Vooropgesteld natuurlijk dat ik niet vergeet de site up-to-date te houden. (@_@)

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 56129

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 06 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: